BARF rendelés, házhozszállítás akár 24 órán belül!!!
Termékeinket, beleértve a fagyasztott, BARF termékeket is, az egész országban házhoz szállítással is megrendelheted, akár már másnapi kiszállítással!
Rendelj webshopunkból fagyasztott termékeket (akár nem fagyasztottakkal együtt)! A fagyasztott termékeket speciális, hőtartó csomagolásban adjuk fel, ami megfelel a szigorú előírásoknak, ráadásul KÖRNYEZETBARÁT, kis helyen is elfér, apró méretűre összehajtható, összegyűrhető és könnyedén kidobhatod bárhol! 🙂
A hűtést nem igénylő csomagok esetén a szállítási díj 1990Ft. A csomagjainkat a GLS szállítja házhoz, a feladástól számított következő munkanapon. A kizárólag hűtést nem igénylő termékeket tartalmazó csomagokat a hét mindennapján feladjuk! Add le a rendelésed hétköznapokon 12 óráig és ha készleten vannak, MÁSNAP már Nálad is lesz!
Megéri a bankkártyás fizetést választani, hiszen az utánvét kezelés költsége 490Ft.
Hűtést nem igénylő termékeket FOXPOST csomagautomatába is kérhetsz, ennek 1490Ft a szállítási költsége.
Ingyenes szállítás 25.000Ft feletti rendelés esetén, ha a csomag nem tartalmaz hűtést igénylő árut.
BARF rendelés könnyen, gyorsan, biztonságosan!
A fagyasztott terméket tartalmazó csomagok szállítási díja 3590Ft. Ha szeretnél hozzá nem fagyasztott árut (pl.: kiegészítőt, natúrkozmetikumot, játékot), azt nyugodtan tedd mellé a kosárba, extra szállítási díjat ezért nem számolunk fel.
A megrendelt termékeket mikor fogom megkapni?
Az átlagos szállítási idő 1-5 munkanap. A rendelésedet (amennyiben minden termék készleten van) 1 munkanapos kézbesítéssel adjuk fel, csomagjainkat a GLS szállítja házhoz! Rendeld meg kedvenc termékeidet hétköznapokon délig, és mi azonnal összekészítjük és még aznap feladjuk, amennyiben az adott termékek készleten vannak, így másnap a futár már viszi is a csomagod!
A fagyasztott termékeket kizárólag hétfő, kedd, szerda, csütörtöki napokon adjuk fel, ennek az oka egyszerű: így tudjuk biztosítani, hogy biztosan megkapd másnap! Csütörtökön csak azokat a hűtést igénylő csomagokat áll módunkban feladni, amik bankkártyás fizetéssel vagy utalással előre rendezve lettek! Az első napon át nem vett, vásárlói kérésre módosított dátumon kiszállított hűtött áruk minőségéért garanciát nem tudunk vállalni.
Mi a teendő, ha sérülten érkezett meg a csomag?
Igyekszünk a csomagokat megfelelően becsomagolni.
Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét valamint készíts róla képet és küldd el részünkre a vau@csodacsont.hu email címre. A panaszt 30 napon belül kivizsgáljuk és írásban válaszolunk.
Az erre vonatkozó részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.
Mit jelent, ha egy termék előrendelhető?
Ebben az esetben a termék várható szállítási ideje a szokásosnál tovább tarthat, átlagosan 3-10 munkanapot kell rá várni
Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelést követően?
Jogodban áll az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ez azonban csak a hűtést nem igénylő csomagokra érvényes. Amennyiben nem vagy elégedett a fagyasztott termékeket tartalmazó csomagoddal, kérlek olvasd el az ÁSZF-et és vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Ebben az esetben a szállítást követő 14 munkanapon belül a sérülésmentes, eredeti csomagolásban lévő terméket saját költségeden kell visszaszállítanod.
Amennyiben probléma nem merült fel, úgy a visszaszolgáltatott termékek ellenértékét visszatérítjük (kivéve a szállítás és az utánvét díja, mely ez esetben Téged terhel.)
Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos további részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.