BARF rendelés, házhoz szállítás akár 24 órán belül!!!
Termékeinket, beleértve a fagyasztott, BARF termékeket is, az egész országban házhoz szállítással is megrendelheted, akár már másnapi kiszállítással!
Rendelj webshopunkból fagyasztott termékeket (akár nem fagyasztottakkal együtt)! A fagyasztott termékeket speciális, hőtartó csomagolásban adjuk fel, ami megfelel a szigorú előírásoknak, ráadásul KÖRNYEZETBARÁT, kis helyen is elfér, apró méretűre összehajtható, összegyűrhető és könnyedén kidobhatod bárhol! 🙂
A hűtést nem igénylő csomagok esetén a szállítási díj 1290Ft. A csomagjainkat a GLS szállítja házhoz, a feladástól számított következő munkanapon. A kizárólag hűtést nem igénylő termékeket tartalmazó csomagokat a hét mindennapján feladjuk! Add le a rendelésed hétköznapokon 12 óráig és ha készleten vannak, MÁSNAP már Nálad is lesz!
Megéri a bankkártyás fizetést választani, hiszen az utánvét kezelés költsége 290Ft.
Hűtést nem igénylő termékeket FOXPOST csomagautomatába is kérhetsz, ennek 790Ft a szállítási költsége.
BARF rendelés könnyen, gyorsan, biztonságosan!
A fagyasztott terméket tartalmazó csomagok szállítási díja 2990Ft. Ha szeretnél hozzá nem fagyasztott árut (pl.: kiegészítőt, natúrkozmetikumot, játékot), azt nyugodtan tedd mellé a kosárba, extra szállítási díjat ezért nem számolunk fel.
A megrendelt termékeket mikor fogom megkapni?
A rendelésedet (amennyiben minden termék készleten van) 1 munkanapos kézbesítéssel adjuk fel, csomagjainkat a GLS szállítja házhoz! Rendeld meg kedvenc termékeidet hétköznapokon délig, és mi azonnal összekészítjük és még aznap feladjuk, amennyiben az adott termékek készleten vannak, így másnap a futár már viszi is a csomagod!
A fagyasztott termékeket kizárólag hétfő, kedd, szerda, csütörtöki napokon adjuk fel, ennek az oka egyszerű: így tudjuk biztosítani, hogy biztosan megkapd másnap! Csütörtökön csak azokat a hűtést igénylő csomagokat áll módunkban feladni, amik bankkártyás fizetéssel vagy utalással előre rendezve lettek!
Mi a teendő, ha sérülten érkezett meg a csomag?
Igyekszünk a csomagokat megfelelően becsomagolni.
Amennyiben a csomagod ennek ellenére esetleg mégis sérült állapotban érkezne, kérjük minden esetben vetess fel jegyzőkönyvet a futárral átvételkor amivel igazolni tudod a sérülés tényét valamint készíts róla képet és küldd el részünkre a [email protected] email címre. A panaszt 30 napon belül kivizsgáljuk és írásban válaszolunk.
Az erre vonatkozó részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.
Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelést követően?
Jogodban áll az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ez azonban csak a hűtést nem igénylő csomagokra érvényes. Amennyiben nem vagy elégedett a fagyasztott termékeket tartalmazó csomagoddal, kérlek olvasd el az ÁSZF-et és vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Ebben az esetben a szállítást követő 14 munkanapon belül a sérülésmentes, eredeti csomagolásban lévő terméket saját költségeden kell visszaszállítanod, melyet előre egyeztetett időpontban az eredeti számlával együtt telephelyünkön tudunk Tőled átvenni.
Amennyiben probléma nem merült fel, úgy a visszaszolgáltatott termékek ellenértékét visszatérítjük (kivéve a szállítás és az utánvét díja, mely ez esetben Téged terhel.)
Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos további részletekért kérjük olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket.